Veel gestelde vragen
Hoe zit het met Borg?
Wij hebben er voor gekozen om geen borg te berekenen.
Op welke manier kunnen wij betalen?
Bij afhalen van de gehuurde materialen kunt u per PIN of Contact betalen.
Bij alle leveringen dient het totaalbedrag vooraf te zijn overgemaakt per bank via een handmatige overboeking of via onze Ideal-link bij uw reservering.
Zijn de prijzen op jullie website inclusief btw?
Om het voor iedereen helder en duidelijk te maken hebben wij de prijzen zowel inclusief als exclusief btw weergegeven.
Worden de gehuurde materialen ook opgebouwd?
Standaard worden de gehuurde materialen keurig afgeleverd op locatie (begane grond)
U kunt per artikel aangeven of u onze chauffeur wilt helpen met op en afbouw, of dat wij de volledige op en afbouw moeten verzorgen.
Indien u niets aangeeft zullen wij de materialen dus alleen afleveren.
Hoeveel "kost"een blower van een springkussen aan stroom?
Een springkussen blower van 1100 watt kost tussen ongeveer de 25 en 35 eurocent per uur aan stroom.
Mijn Springkussen wordt niet hard, hoe kan dat?
Trek de stekker uit het stopcontact en controleer of alle ritsens goed dicht zitten. Indien alle ritsen en luchtgaten goed zijn gesloten kunt u het springkussen weer opblazen.
Wanneer stopt de blower met blazen?
Een springkussen is gemaakt met een naaimachine en is dus voorzien van heel veel kleine gaatjes waardoor overal lucht ontsnapt.
De blower moet dus constant blijven blazen zolang het springkussen in gebruik is.
Help het gaat regenen, en nu?
Zorg er altijd voor dat een haspel is afgedekt of minstens omgedraaid ligt.
Een springkussen en de blower kunnen tegen regen dus het beste is om het springkussen gewoon opgeblazen te laten.
Hierdoor loopt de binenkant niet vol met water.
laat NOOIT een springkussen onopgeblazen in de regen liggen.
Wanneer kan ik mijn gehuurde materialen ophalen en terugbrengen?
Indien u een springkussen of artikel wilt huren voor de zaterdag, dan kunt u deze op zaterdag ochtend ophalen tussen 9.00 en 11.00 uur terug brengen is dan op zondag tussen 9.00 en 11.00 uur.
Van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.30 uur.
Wij zijn dus 7 dagen per week geopend voor ophalen en terugbrengen.
Last Minute bestellingen
Ken je dat? vanvond nog bedenken dat je eigenlijk morgen wel een springkussen zou willen huren? Last minute bestellingen zijn best vaak mogelijk maar geven bij ons veel extra handeling en aanpassing in drukke weekend planningen. Indien u een artikel online heeft gevonden welke beschikbaar is, dan is zelf ophalen voor ons de makkelijkste optie. Voor het bezorgen en ophalen moeten wij vaak een volle planning aanhouden waar wij niet zomaar last minute in kunnen schuiven. Neem daarom bij een last minute reservering even telefonisch contact met ons op om samen te kijken naar een passende oplossing. Indien er nog mogelijkheden zijn zullen wij deze beslist uitvoeren, maar wij kunnen dit nooit garanderen. Kortom op tijd bestellen geniet onze voorkeur!
Is een artikel in voorraad of beschikbaar?
In het winkelmandje van onze website vind u bij het ingeven van de juiste huurdatum direct de beschikbaarheid van het artikel. Is een artikel niet meer beschikbaar krijgt u automatische alternatieven te zien uit dezelfde rubriek die wel beschikbaar zijn.
Kan ik online een offerte of optie aanvragen?
Elke boeking welke u online zelf maakt is een "bestelling" waarmee u ook direct akkoord bent met onze algemene verhuurvoorwaarden. U krijgt na het boeken ook direct keurig een "bevestiging"per mail.
Indien u toch graag eerste een offerte of optie wilt ontangen kunt u een aanvraag doen via de mail naar info@broekiesverhuur.nl geef hierbij zoveel mogelijk informatie als huurdatum, tijden, factuur en afleveradres en vergeet uw telefoonnummer niet.